Crocodile Kortrijk: sanotheek

SANOTHEEK


DE EERSTE SANOTHEEK VAN BELGIË
Voor velen is een apotheek de plaats waar men komt wanneer men ziek is (met of zonder doktersvoorschrift) of men zich ziek voelt. Crocodile doorbreekt dit imago en richt zich meer dan ooit op al wie aandacht heeft voor een goede gezondheid. Naast de klassieke apotheek kan je bij Crocodile kennis maken met de allereerste sanotheek van het land… Kenmerkend aan een sanotheek is het ruime aanbod aan gezondheids- en schoonheidsproducten, de aanwezigheid van een familiale apotheek (geen winkelketen) en de grote aandacht voor deskundig en persoonlijk advies.

Sanotheek in Crocodile Kortrijk

PARFUMERIE
In de sanotheek vind je naast alle grote merken ook kwaliteitsvolle verzorgingsproducten en parfums die weliswaar geen grote bekendheid genieten, maar door de apothekers en specialisten van Crocodile toch werden geselecteerd vanwege hun goede werking. Benieuwd naar ons assortiment en de Enjoy Beauty promoties? Ontdek ze via de website van Enjoy Beauty.

SANOSALON
De sanotheek werd ook voorzien van een ‘sanosalon’ waar klanten in alle discretie een afspraak kunnen maken met de apotheker. Het sanosalon zal tegelijk een ruimte zijn waar merken doorheen het jaar workshops en demo’s zullen geven. Ook dit is een primeur.


Ontdek onze promoties en animaties
DYNAPHAR

Naast parfumerie, verzorging en cosmetica kunt u in de sanotheek ook terecht voor de parafarmaceutische producten. Hiervoor werkt Crocodile samen met aankoopgroepering Dynaphar. Voor inspiratie, advies en de huidige promoties, kan u dus terecht bij Dynaphar.

 
 

Waarom een “sanotheek”?


De Crocodile is een ‘totaalconcept’ met gezondheid als centraal thema. Genezen, gezond blijven, er mooi en gezond uitzien. Daar draait het om. Maggie De Block noemt dit de ‘huisapotheker’: een gezondheidscentrum voor preventie en oriëntatie ten dienste van de patiënt. De Familie Van Poucke doopte dit tot de eerste sanotheek van België.

Kurt Ostyn, marketing expertKurt Ostyn

De apotheek van de toekomst is geen anonieme hoogtechnologische supermarkt, maar een huis van vertrouwen waar niet de portemonnee maar wel de gezondheid van elke klant centraal staat. Informeren, adviseren en ‘soigneren’ zijn de sleutelwoorden.

Olivier Van Poucke, zaakvoerderOlivier Van Poucke

De Crocodile Kortrijk, een statement op de Grote Markt, een icoon, een gevestigde waarde. Met deze woorden in het achterhoofd, zijn we als team gestart met het ontwerpen van een totaal nieuw concept. Er werd een verrassend geheel ontworpen, hedendaags beton gecombineerd met warme en edele moeraseik, een exclusieve en gerespecteerde houtsoort die traditie en waardes oproept. Deze materialen vormen het spanningsveld en rode draad doorheen het ontwerp.

Francis Luypaert en
Steven Desnyder, architectenFrancis Luypaert

Ontdek ook